Je komt werkelijk alles te weten over onze app!

|News

93% van de Belgen (alle leeftijden) heeft een mobiele telefoon en/of een tablet, en 87% heeft toegang tot 3G of 4G! Jij, beste lezer, zult dan waarschijnlijk wel blij zijn te horen dat er nu een nieuwe versie van de mobiele app MyEdenred is! 🥳

Digitalisering staat bij ons centraal

Edenred heeft al vele jaren een mobiele app.

"Met de digitalisering van Ticket Restaurant besloten we meer dan 8 jaar geleden een mobiele app te ontwikkelen. Zo kunnen de gebruikers van Ticket Restaurant op elk moment hun saldo en de winkels in de buurt raadplegen", legt onze Marketingdirecteur Youssef El Hamouchi uit.

Mobiele apps zijn ondertussen niet meer weg te denken. Maar in 2012 brachten ze een heuse (r)evolutie teweeg! "De allereerste versie van de app Ticket Finder bood onze gebruikers een snel overzicht van de winkels die de Ticket Restaurant-kaart aanvaarden. De tweede versie ging nog een stapje verder door ook het saldo en een overzicht van de transacties te tonen. De app bleef evolueren naarmate onze andere oplossingen de digitale weg insloegen." De app Ticket Finder was eenvoudig in gebruik. Onze gebruikers hebben er een hele tijd van kunnen genieten.

Veranderende behoeften

"We hebben vandaag, in 2020, andere behoeften dan gisteren. We merken dat onze gebruikers met hun mobiele app ook hun kaart en account willen beheren. Maar dat is niet alles. Ze willen via die weg ook toegang tot content, aanbiedingen en voordelen", vertelt Youssef ons.

Deze nieuwe versie van de app krijgt een nieuwe look & feel en is eenvoudiger en efficiënter in gebruik. De gebruiker kan zijn kaart nu blokkeren of opzeggen vanaf zijn app. Ook onze zoekmachine is sterk geëvolueerd. Dankzij de verschillende filters zal de gebruiker voortaan veel gemakkelijker handelszaken vinden die zijn cheques aanvaarden.

En het kleine extraatje waar wij het op de redactie warm van krijgen is dat je onze laatste blogartikels kunt bekijken, direct in de app! Kan het leven niet mooi zijn?

Sta je te popelen om het te ontdekken? Wij leggen je uit hoe!

Het goede nieuws is dat als je de automatische updates hebt geactiveerd, je niets hoeft te doen. De update gebeurt namelijk automatisch. Heb je de automatische updates niet geactiveerd, geen paniek. Ga dan naar de stores (App Store of Google Play), zoek MyEdenred Belgium en klik op updaten.

Eens de update uitgevoerd zal je worden gevraagd om in te loggen. Hiervoor moet je je logingegevens invoeren. Veiligheid boven alles!

Heb je reeds een MyEdenred?

Om in te loggen moet je je login en wachtwoord invoeren.

Je login is het e-mailadres waarmee je je account hebt aangemaakt. Laat je geheugen je in de steek? Niet erg, klik dan eenvoudigweg op de button "E-mail vergeten?". Om het te resetten heb je je Edenred-kaartnummmer en je rijksregisternummer nodig.

Je wachtwoord is vertrouwelijk. Herinner je het niet meer, klik dan op « Wachtwoord vergeten? » om de   resetprocedure van je wachtwoord te lanceren.

Heb je nog geen MyEdenred-account ?

Je hoeft enkel te klikken op de button « mijn account aanmaken » op de welkomstpagina. Hiervoor heb je je Edenred-kaartnummer en je rijksregisternummer nodig.

What’s next ?

Volgens de laatste informatie die de redactie verzamelde, zal de nieuwe mobiele app evolutief zijn. Er worden dus regelmatig ontwikkelingen gepland, zodat de gebruiker steeds nieuwe functies kan ontdekken.

We houden je uiteraard op de hoogte van alle nieuwe ontwikkelingen in onze MyEdenred-app.

Heb je hem nog niet gedownload? Ga er dan snel naar op zoek in de store van je smartphone!

PSSS: hij is helemaal gratis!

 

* bron: GSMA, januari 2020

Vond je dit artikel leuk?

Neem de tijd om te klikken om uw mening met ons te delen en maak onze volgende artikelen nog relevanter voor uw behoeften.

Bedankt voor het delen van uw mening met ons.

  • Dit artikel delen